عجایب عجیب!

۱- داوینچی همزمان با یک دست می نوشت و با یک دست نقاشی می کرد! 

 

۲-هیتلر از مکان های بسته وحشت داشت! 

 

۳- مار می تواند تا نیم ساعت بعد از قطع شدن گردنش نیش بزند! 

 

۴- حس بویایی مورچه با سگ برابری می کند! 

 

۵- قلب میگو در سر آن واقع است! 

 

۶- دانشمندان دریافته اند مورچه ها هم مانند انسان ها صبح ها خمیازه می کشند! 

 

۷- آب دریا بهترین ماسک صورت است!

نظرات 2 + ارسال نظر
X-GUY سه‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 03:16 ب.ظ http://www.60tia.com

سلام بر آقای عوض پور عزیز
یه دنیا حرف دارم که بزنم . ولی اینجا جاش نیست
می خواستم از مطالبتون توی وبلاگم استفاده کنم . وبلاگم نو پاست . امیدوارم پیشرفت کنم.
اجازه این کارو دارم ؟ (باید به حقوق همه احترام گذاشت حتی توی اینترنت)

سلام بر شما دوست عزیز
خواهش میکنم من در خدمت هستم هیچ اشکالی نداره میتونی از مطالبم استفاده کنین...افتخاریست برای من

مرتضا نیک سه‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 08:45 ب.ظ http://ccu-cinema.blogsky.com/

سلام محمد
چطوری
وبلاگت فعال نیست
یه فکری کن
البته جدیدا یه کم راه افتاده اما...
مطلب ورزشگاه نگاه انتقادی خوبی بود
مرسی

سلام بر مرتضی خان نیک نهاد...کم پیدا یه زنگ بزن کار فوری امه باهات

ممنون از لطفت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد