آقای رییس جمهور اینجا هرمزگان است...

 سلام 

دیروز بالاخره بعد از گذشت چندین سال اولین کشتی اقیانوس پیمای ساخت کشور با همت جوانان غیور این مرز وبوم به آب انداخته شد و با این کار عظیم نام ایران رو در جهان سربلند کردند..این مراسم با حضور رییس جمهور محترم آقای دکتر محمود احمدی نژاد مهندس مهرابیان وزیر محترم صنایع و معادن در شرکت فراساحل ایران برگزار شد..بنده هم این افتخار رو داشتم که به عنوان مجری در این برنامه حضور داشته باشم...مطلبی رو مقابل رییس جمهور قرائت کردم که مورد توجه حضار و شخص آقای دکتر احمدی نژاد قرار گرفت که اجرای این مطلب رو برای دوستداران هرمزگان در وبلاگم برای مشاهده قرار دادم...امیدوارم بپسندین... فایل تصویری را می توانید در ادامه ی مطلب دریافت کنید ... یا علی

 

دریافت فایل تصویری

نظرات 13 + ارسال نظر
مونا جمعه 30 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:12 ب.ظ http://www.sukhte-del.blogfa.com

سلام
من فایل رو دانلود کردم
فکر کنم شما تو یه برنامه ای به اسم ستاره ها هم مجری بودید ؟ البته من فقط یه قسمتی از این برنامه رو که مصاحبه با یه خواننده بود رو دارم . که خودشون برام فرستادن.
نمیدونم حدسم درسته یا نه ؟
چون تو دو تصویر هم شبیه هستید هم متفاوت آخه یکی از نزدیک فیلمبرداری شده و مراسم با ریس جمهور از دور هست کمی تشخیصش مشکله.
به هر حال تو مراسم مطلبتون خطاب به رئیس جمهور خیلی عالی بود .
امیدوارم همیشه مثل همین روز تو تمام کارهاتون موفق باشید

سلام
ممنونم که دوباره به من سر زدید...در خصوص برنامه ستاره ها من نبودم و فکر میکنم یکی از همکاران دیگه بوده...امیدوارم مطلبی روکه در مقابل رییس جمهور اجرا کردم گوشه ای از مشکلات استانم رو به گوش ایشون رسونده باشم...ممنون از حسن توجهتون

اکبری شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 02:23 ق.ظ

آقای عوضپور حرفهای شما بسیار قابل تامل بود ای کاش که قدر شما و امثال شما بیش از این دانسته شود.

سلام

نظر لطف شماست برادر...

مصطفی یکشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 12:51 ب.ظ http://bo2bnd.webs.com

سلام به آقا ممد عوض پور...ماشالله به تو چوک بندر
ماشالله به غیرتت بالاخره یکی پیدا بود درد دل چندین ساله مردمون این دیار لااقل به گوش مسئولان بلند پایه کشور برسونت...( چه افتخار بشتر از این که خودم یه چوک بندرم)

سلام به آقا مصطفی عزیز/ممنونم از ای همه لطف و محبتت انشاالله با دعای خیر شما و همه مردم شهرمون مشکلاتی که تو استان هه هر چه زودتر حل ببو...

علی دوشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 03:32 ق.ظ

دمت گرم شیر مرد حال امکه اساسی چوک بندر چوک دیریا محمد عوضپور

سلام

ممنونم کاکای عزیزم/وظیفم انجام امداد...فقط دعام بکنی

محسنی دوشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 03:40 ق.ظ

واقعا پر دل و جراتی خدا خیرا هاده به حال راستی نمازو روزتم قبول حق

سلام نماز روزه شما هم قبول درگاه حق...تا خدا هست غمی نیست...دعام بکنی...

راحله دوشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 05:08 ب.ظ http://rahele.blogfa-p.com

امیدوارم در همه کاراتون موفق باشید فیلم و دیدم و افتخار می کنم بهتون البته امیدوارم باز هم پیگیر این مسائل باشید تا به نتیجه برسه نماز و روزتون هم قبول حق

سلام

ممنونم از این همه لطفتون...چشم اگه فرصتی باشه حتما با دعای خیر شما این کار رو انجام میدم...طاعات و عبادت شما هم قبول /التماس دعا

بهمنی سه‌شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 11:24 ق.ظ

ماجرای اجرای شما رو شنیدم ( هر عملی عکس العملی داره ) امیدوارم بتونید با شگردهای حساب شده مشکلات استانمونو بازهم در چنین جمعهایی بیان کنید. البته فراموش نکنید هرکاری هزینه ای داره . موفق باشی

سلام/نماز روزتون قبول...ممنون از راهنماییتون...اگه خداعمری بده مطمئن باشید این کار رو انجام میدم...دوست دارم از طرف شما و همه مردم شهرم حمایت بشم تا با قوت قلب بیشتر کارهام رو انجام بدم...یا علی

حمیدرضا یکشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 04:19 ق.ظ

سلام آقای عوض پور
من زیاد از شما خوشم نمیومد و نظر من این بود که صحبتهای شما در تلویزیون بسیار نپخته و سبک هستش.با خوندن مطالب وبلاگت نظرم کاملا تغییر کرد و جزو طرفدارات شدم.من خودم یندرعباسی هستم و از حالا جزو دوستداران شما هستم.

حمید رضا جان سلام

حلقه ای بر گردنم افکنده دوست می کشد هر جا که خاطر خواه اوست...

به دلگرمیت افتخار اکنم...یا علی

مصطفی خشایاری دوشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 12:19 ب.ظ

آقای عوض پور بازم یه آپه عالی. خسته نباشی

سلام
ممنون از لطف و محبتت...سایتون کم نشه

مصطفی خشایاری دوشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 12:32 ب.ظ

من قبل از اینکه فایل رو دریافت کنم نظر دادم داخل نظر قبلیم نوشتم آپ عالیه واین دفعه میگم فوق العادست. افتخار اکنم که بندریم. مه وبندر تو ستاره، مه وپروازه ستاره، مه وکندر پر از ماهی ، چشم آرزوی راهی .بازم تشگر نخسته

میلاد صدیقی سه‌شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 03:37 ب.ظ http://kiyoosk.blogsky.com

سلام .
کیوسک افتتاح شد .
با حضور گرمتون ما رو خوشحال کنید .

سلام

حتما.خیلی ممنون که قابل دونستید وبه من سرزدید...موفق باشید.

دیریا دات نت ( سایت جدید هرمزگانیها) دوشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 03:09 ق.ظ http://dirya.net

سلام همشهری .

نادنم بچه اول هندم سراغ شما ولی شاید دلیل اصلیش ایی بشت که افهمم درد و دل مو درمورد فرهنگ و تمدن ایی خاک یکین .

خوشحال بودم وبلاگ اتزدن .منتظرتون هستم تو سایت جدید و هرمزگانیه دیریا دات نت .

شاید به مه بخاطر نیارین ولی همین اگم که هیچ کسی بندریو هیچ جا بندر نابوت .

کاکای کوچکت . مدیر سایت دیریا دات نت

بنده هم سلام ادم به کاکای عزیزم مدیر محترم ای سایت پربار...خیلی خوشحال بودم که مطلبی از شما دریافت امکه...امید امهه همه هرمزکانیون هر جای ای کره خاکی که هستن سلامت بشن و موفق...ایجا شهر بندرن ایجا شهر پاکی و مهربونین...یا علی

دیوونه دوشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 11:06 ق.ظ http://veto.blogfa.com

آقای عوض پور من محمد خادم پیر هستم.امیدوارم یادت بیاد.دبیرستان چمران ...
خیلی خوشحال شدم که از طریق یک دوست مشترک شما رو پیدا کردم.هنوز صدا و سیما هستین؟
راستی اگه اجازه بدین لینکتون کنم.اجازه هست?

سلام بر محمد خادم پیر عزیز/مگه میشه آدم دوستای قدیمی و خوب مثل شما رو فراموش کنه...آره هنوز صدا سیما هستم...خودت کجایی؟ خوشحال میشم لینک کنید...یا علی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد