این کار شدنی هست

سلام 

در خبرها اومده بود که جشنواره ملی گردو در زمینه های تولید و صادرات اون و معرفی گونه های مختلف مهر ماه سال جاری در تویسرکان استان همدان برگزار میشه...خب به سلامتی دستتون درد نکنه که این کار ارزشمند رو انجام دادین...وقتی این خبر رو خوندم از یه طرف خیلی خوشحال شدم که این کار قراره صورت بگیره از یه طرف دیگه خیلی ناراحت شدم که چرا استان هرمزگان که منطقه ایست سر شار از پتانسیل های فراوان در بخش کشاورزی با این مقوله غریب است. 

سوال من اینه اقایان محترم مسول در استان مگر ما بهترین خرما رو در شهرستان حاجی اباد  به نام (پیارم) نداریم؟ مگر همین پیارم به چند کشور جهان صادر نمیشه؟ مگر ما بهترین نارنگی ایران رو در سیاهوی هرمزگان نداریم؟مگر ما مدعی نیستیم  رودان که لقب بهشت جنوب ایران رو به خودش اختصاص داده ۲درصد از لیموی جهان رو تامین میکنه؟ مگرمردم ایران طعم شیرین و عطر دل انگیز انبه میناب رو فراموش میکنند؟... 

پس چرا خبری از معرفی این محصولات به مردم ایران و جهان نیست؟ 

چرا جشنواره ای به نام پیارم/لیموی رودان/و انبه میناب برگزار نمیشه؟

 

 

 

من فکر میکنم یه کمی کم کاری با مقداری چاشنی بی خیالی به سراغ متولیان امر اومده.!!! 

اما...اما هنوز دیر نشده از همین لحظه میشه برنامه ریزی کرد وبا تشکیل کمیته های مختلف به هدف اصلی ونهایی رسید..همش نچسبیم به همایش های بی اثر و بی محتوا.من خودم بیشتر این همایش ها رو مجری بودم و دیدم که همش به فکر رفتن به قشم و کیش و مراکز تجاری بودند و در پایان این سمیناهار ببخشید سمینار ها هیچ بار اموزشی برای شرکت کنندگان وهیچ منفعتی برای استان نداشته است...البته این نکته رو هم بگم که خیلی از همایش ها در استان پربار وعالی برگزار شده و بازتاب های خوبی هم داشته..مثل همایش های بنادر و دریانوردی/سازمان تامین اجتماعی/اداره ارشاد اسلامی/فولاد/الومینیوم المهدی و... 

پس مسولان استان منتظریم برای معرفی بیشتر محصولات بی نظیر کشاورزی هرمزگان هم مثل  

گردوی تویسرکان جشنواره ای برگزار بشه...... 

m.avazpur@gmail.com

نظرات 4 + ارسال نظر
مونا جمعه 9 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:01 ق.ظ http://www.sukhte-del.blogfa.com

سلام
بالاخره شما آپ کردید ...
امیدوارم همیشه مثل امروز بعد از دو سال و نیمتون شاد باشید . و همیشه موفق
.
من از زبون بندری کمی یاد گرفتم و این ترانه خاک جنوب رو خیلی دوست دارم برای همین تو وبلاگم هم زدم .
راستی بعضی وقتا به وبلاگ من هم یه سری بزنید .

سلام
ممنون از لطف شما/چشم حتما این کاررو انجام میدم.

دختر دریا جمعه 9 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 05:06 ب.ظ

سلام. اینها درد استان ماست. متاسفانه...
دیر به دیر آپ میکنید

سلام
امیدوارم با نوشتن این مطالب حرکتی به سمت پیشرفت استانم بردارم.
در مورد دیر اپ شدن استارت رو زدم قطعا از این به بعد حرکت های بهتری خواهم کرد...

دختر دریا یکشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:12 ق.ظ

سلام.اشاره به ساخت ورزشگاه دربرنامه ی شو بندر عالی بود.

سلام ممنون از لطفتون.امیدوارم با گفتن من کاری هم از سوی مسولان انجام بشه

شیوا یکشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 03:32 ق.ظ

سلام آقای عوض پور فقط می تونم بگم سلام همین

سلام بر شیوا خانوم...منم فقط میگم زنده باشین...ممنون که به وبلاگم سرزدین.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد