معرفی

سلام/من محمدعوض پورهستم.متولدمردادماه1355بندرعباس.ازحدودسال1366فعالیت هنری رو شروع کردم.یادی میکنم از اساتیدی چون زنده یاد روضه خوان.حسن رجبی.استادتوحدی.حسین خوشامی.علی میرشکاری.حسن کامجووموسی کمالی که الفبای هنر را به من اموختند.تا سال1372تکخوان گروه سرود بودم وحدود9ماه نواختن طبل ریزراهم یادگرفتم.از سال69 وارد صداوسیما شدم و با راهنماییهای عموی عزیزم استاد منصورنعیمی و عبدلله خداکریمی گزارشگری وگویندگی برنامه های مختلف رادیو وتلویزیون را عهده دار شدم.تا به امروز افتخار اجرای این برنامه ها رو داشتم صبح به خیر هرمزگان.پسین هرمزگان.راه زندگی.صدای روستا ورزش در هرمزگان.ارتباطهای مستقیم شبکه های مختلف.شوبندر مسابقه خلیج فارس.مسابقه رمضان و...اولین گزارشگر هرمزگانی بودم که به طور زنده از مکه مکرمه در سال 1382 برای مردم استانم با لهجه محلی گزارش فرستادم .حدود 90درصد برنامه های ادارات وارگانهای استان را مجری بودم.در پایان این معرفی از حجت حاجی زاده بزرگوار تشکر میکنم که در راه اندازی این وبلاگ همراهیم کرد.سایتون کم نشه ...یا علی.

نظرات 22 + ارسال نظر
[ بدون نام ] جمعه 12 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 02:58 ب.ظ

سلام آقای عوض پور خیلی خوش آمدی و واقعا خوشحال شدم . امیدوارم همیشه شاد و سربلند باشید.

سلام .ممنون از لطف و محبتت.شما هم شاد باشید.

اسماعیل جمعه 12 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 03:02 ب.ظ

خش هندی ان شالله موفق بشی

ممنون.شما هم موفق بشی.افتخار اداد

پیرمرد دیریا جمعه 12 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 10:33 ب.ظ http://hormozpic.blogfa.com

پیرمرد به تو سلام می کند...

مخلص هرچه پیرمرد باحالن هستیم...یه پیر خسته دل اومدید لو دیریا توی مشتا از ای گوشه تا او گوشه شکشی لی خو تو دیریا...

رئوف شنبه 13 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 09:29 ق.ظ http://www.nader14.blogfa.com/

درود بر شما-تبریک که به جمع وبلاگی ها آمدی

ممنونم از شما.امیدوارم شما هم موفق باشید.

حسین رزده شنبه 13 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 11:36 ق.ظ http://sozlavar.blogfa.com

سلام اقای عوض پور خیلی خوش هوندی به دنیای مجازی بله همیشه صدای گرم شما بیما انرژ ین به مه هم سر بزن

سلام .ممنون از لطفت...شما خوتن سراسر انرژیین.چشم

مصطفی حاتمیان شنبه 13 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 01:16 ب.ظ

سلام و خسته نباشید امیدوارم همیشه موفق و معید باشی

سلام بر شما اقای حاتمیان.امیدوارم شما هم سربلند باشی.

پترات / حرف مفت شنبه 13 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 03:04 ب.ظ http://www.paterat.blogsky.com/

درود دوست من به جمع هرمزگانی ها خوش آمدید ... به پترات / حرف مفت لینک شدید . خدا نگهدار

افتخاریست برای من.ممنون

دختر دریا شنبه 13 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 03:11 ب.ظ

سلام آقای عوض پور به دنیای مجازی خوش آمدید. موفق و سربلند

سلام...خیلی ممنون.سایتون کم نشه

هادی نارنجی نسب یکشنبه 14 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 11:05 ق.ظ http://07610761.iR

به به / جمع همه دوستان جمعه فقط گل سرسبد محمد عوض پور کمه / آقا به نوبه خودوم و تمام صفر هفت شیش یکیون ورودتو به دنیای وبلاگ نویسی تبریک اگیم / امیدوارم روزوی خوب و خوشی توبشه / و ما هم بتونیم از تجارب شما مجریه توانای شهرمون استفاده ببریم

ممنونم هادی خان نارنجی نسب.ایام مبارک

مرتضا نیک نهاد دوشنبه 15 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 06:22 ب.ظ http://ccu-cinema.blogsky.com/

سلام محمد جان.
خوشحالم که بعد از مدتها اینجا چیزی از تو دیدم.
امیدوارم این فضا تو رو وادار کنه حرفهای نگفته خودتو بگی که می دونم فراوان داری.

سلام بر مرتضی خان نیک نهاد...ممنونم که افتخار دادی و بهم سرزدی امیدوارم همینطور که تو گفتی باشه.ارزوی موفقیت برات دارم..

خشایاری دوشنبه 15 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 11:08 ب.ظ http://mahreng.blogfa.com

با عرض تبریک فرا رسیدن فرخنده میلاد مولی الموحدین امیر مومنین و خوش آمد اگم ورود شما دنیای مجازی

سلام میلاد مولود کعبه بر شما مبارک.ممنونم

امامدادی سه‌شنبه 16 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 10:57 ق.ظ http://www.rahbaremamdadi.blogfa.com

سلام آقای عوض پور به دنیای مجازی خوش آمدید.خوب بودی بهتر شدی؟

سلام بر اقای امامدادی...هی خدا رو شکر خوبم شما چطورین؟

مهران سایبانی چهارشنبه 17 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 11:40 ق.ظ http://www.bnd.blogfa.com

سلام خیلی خوشحال بودم که به شما تو ارصه وبلاگ نویسی ادیدم بی شک جای شما خیلی خالی هسته.

سلام.ممنون از لطف و محبتت...البته با راهنمایی شما.

چوک بندر جمعه 19 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 09:02 ق.ظ http://e-central.ir

سلام و عرض ادب ام هستن خدمت کاکای گلم اقای عوض پور به دنیا مجازی خوش هندی و تبریک اگم بهتو .یک چیز از قلم جا ات نهاد یادتن تو کمیته امداد امام خمینی تو گروه سرود هستری ....
یا علی

سلام ما مخلص چوک بندر هستیم...به خدا یادم رفتن که بنویسم ما هر چی موهه از لطف خدا و بچه های امداد موهه...اقای مرادی نسب اقای محسنی اقای منصور عامری اقای جاسته و...ممنون که یاداوری ادکرد...عزت زیاد

ابراهیم کرمی جمعه 19 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 11:41 ب.ظ

سلام خدمت کاکای خونگرمم خش هندی امیدوارم حضورت گرم بشه به همه ی دوستان هرمزگانی دات نت با آرزوی موفقیت شما دوست خوبم در کلیه برنامونت

سلام بر شما عزیز بزرگوارم اقای کرمی...ممنون از لطف و محبتت .بی شما هم ارزوی موفقیت امهه.یاعلی...

فواد رادمهر جمعه 26 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 12:03 ب.ظ

یه سلام گرم خدمت هم استانی گلم مخصوصا اهالی خونگرم سه راه برق
آقای عوض پور با اجرای جدیدتون خیلی حال اکردیم ایشالله همیشه سالم و موفق بشید!!!!
کاکای کوچیکت فواد

سلام بر کاکای عزیزم فواد جان.ممنون از لطف ومحبتت.امید امه شما هم موفق بشین.یاعلی

ابراهیم کرمی دوشنبه 29 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 12:53 ق.ظ

سلام گرم خدمت کاکای گلم آقا محمد یه گله کوچک امه با هر رو اتیم به وبلاگ شما سر ازنیم شاید مطلب جدیدی از شما دریافت کنیم ولی همیشه نا امید ابیم درکم اکنیم سرت و شلوغن ولی به ما دوستارونت هم یه وقتی اختصاص هاده به امید موفقیتت در برنامون آتی

سلام خدمت کاکی عزیزم/ چشم مه در خدمت شما هستم تا چند روز اینده...حتما.

احمد نامی شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 08:09 ق.ظ http://nakhlestan2000.blogfa.com

کاکای عزیز جناب آقای محمد عوض پور
خدمتتن سلام عرض کنم کاکا جون م آهنگ سلام ای هموطن صبحت بخیر تو صبح خیر ایران یادم ناریتن . همراه مجری گری کاش خوانندگی هم ادامه تواده ما که از موفقیت یه بندری در عرصه هنر خیلی خوشحال ابیمن
در همی رابطه م هم در راستای ترویج واشاعه فرهنگ بندری دست به ایجاد وبلاگی بنم بندری بی ریا امزدم . با راهنمایی خوبتن شما کاکا عزیز تو این راه به م کمک بفرمائید از بس از حضور شما به جمع وبلاگ نوسو خوشحال بودم که یادم رفت تبریک بگم ببخشید راستی با اجازه شما وبتو تو وبم قرار هادم مشکل نین .
با تشکر بندر بی ریا

سلام بر احمد اقا نامی در مورد خوانندگی یه کارویی اکردم که حتما بی خبر نانوسمت ...ارزوی موفقیت امهه برات.

مرادی شهدادی شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:54 ب.ظ

با درود خدمت برادر عزیزم آقای عوض پور
تبریک مرا به جهت پیوستنتان به دنیای مجازی پذیرا باشید/ پیروزی و شادکامی شما را از ایزد منان آرزومندم.

سلام خدمت استاد عزیز و بزرگوارم اقای مرادی .سلامتی شما ارزوی قلبی ماست

ابراهیم کرمی چهارشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 08:46 ب.ظ

سلام کاکا محمد قول مطلب جدید اتدا ولی خبری نبو ظاهرا به ما دوستدارونت دوست ا اتنی موفق بشی ما همچنان منتظریم

سلام
اتونی از همین الان نگاه بکنی...شرمنده که دیر بودن

[ بدون نام ] دوشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:32 ق.ظ

شما با ترس شعر می خوانید

سلام فکر میکنم اینجوری نباشه البته نظرتون برام خیلی مهمه

یک بیننده پر و پا قرص جمعه 13 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 11:45 ب.ظ

من همه برنامه هاتونو دنبال میکنم حتی اونایی که خودتون توش نیستین .
اگه میشه از اون برنامه ها پخش کنید که خودتون توش نباشین .
هنر استان به افرادی مثل شما افتخار میکنه .
راستی کمتر نوازنده طبل ریزی مثل شما پیدا میشه .
میخواستم ببینم شما کلاس طبل درشت هم دارین یا فقط تو کار ریز هستین .

سلام
بیننده پروپاقرص...

نیست بر لوح دلم جز الف قامت یار چه کنم حرف دگر یاد نداد استادم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد